VA ROG FRUMOS SA MA AJUTATI SI PE MINE la exercitiul urmator... "Alege 2 trasaturi pozitive ale unui personaj din romanul Baltagul care ti se potrivesc si motiveaza-ti alegerea"... am nevoie de rasuns imediat.. multumesc

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T11:37:17+03:00
Credincioasa,Vitoria Lipan simte nevoia unei purificari sufletesti inainte de a pleca la drum,avand nadejdea ca Dumnezeu si Sfanta Ana ii vor arata calea ce trebuie urmata.Ea este o fire apropiata de Dumnezeu,sperand tot timpul la minunea aparitiei sotului acesteia.
Este curajoasa deoarece se hotaraste sa afle adevarul si sa porneasca in cautarea lui Nechifor,pe acelasi drum anevoios pe care-l parcursese si el.Inteligenta si cu o vointa puternica decide sa infrunte necunoscutul in cautarea sotului.
Consider ca aceste calitati mi se potrivesc deoarece credinta si curajul reprezinta principiile pe care se bazeaza existenta mea.Daca avem curaj putem infrunta orice incercare,curajul fiind calitatea unui om inteligent, cumpatat si calculat.
1 5 1
2014-04-26T11:43:26+03:00
Incearca sa citesti opera si sa extragi esentialul :)