Care sunt adjectivele din urmatoarea strofa:?

Gasise pe-un teren viran
Un geamantan din piele fina
Si in pachet un geamantan
Pecetluit cu parafina
Si in pachet un pachetel
Legat cu funde elegante
Si-n pachetel gasise el
Vreo patruzeci de diamante.
Astept raspuns!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T11:07:36+03:00
Fina.Elegante.
Viran (Ce fel de teren?Viran).
2014-04-26T11:10:49+03:00
Fina.Elegante.
Viran,
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters