Răspunsuri

2014-04-26T10:58:43+03:00
Cum se transcrie fonetic?
multumesc :0
:)
puteti sa ma mai ajutati acum cum se scrie adica a este e nu ? b este .. cam asa puteti ?
Pai scrie acolo la a 2-a coloana
a ms nam observat :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T11:12:03+03:00
A = ei  , b = bi , c = si , d = di , e= i , f=ef , g= di , h= heici  , i = ai , j = gei  , k=  chei  , l= el , m = em , n = en , o = ou , q = chiu  ,   p = pi  ,  r = ar ,  s = es , t=ti , u=iu , v=vi , w = dable iu  , x=   ex   , y= uai , z=zi  .