Zicetimi predicatele verbale din cele doua fragmente si analizatile


.1imparatul ii multumi pentru ca a vazut merele de aur.fiul sau ii arata dara de sange de la rana hotului.el ii spune ca va merge dupa hot si-l va gasi chiar in gaura de sarpe.a doua zi au plecat toti fratii pe urma hotului.

2. si din trecat ii arunca
alta veste sranie
c-au pornito peste lunca
frunzele-n bejanie

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T10:39:35+03:00
Ii multumi,a vazut,ii arata,ii spune,va merge,va gasi,au plecat,ii arunca,au pornit,
Tu nici acum nu ti-ai dat seama?Ai zis ca mergi la olimpiada...Si daca tu ai pus intrebare pentru limba romana,eu am crezut ca tu mergi la olimpiada de limba romana ca sa te pregatesti...Greu gandesti!:)
ba tu ai ce face sau doar te amuzi? crezi ca eu nu am inteles macar eu stau pana la 00:00 sa fac temele dar tu nu prea ai ce face vad.
"temele" in sensul de precatiri.
ca sa intelegi si tu.
ba gata ca cred ca am atins limita legala de de comenturi ::::)))
2014-04-26T10:40:24+03:00
Predicatele sunt : multumi , a vazut , arata , spune , va merge , va gasi , au plecat , arunca , au pornito .