Răspunsuri

2014-04-26T10:03:49+03:00
Mii, sute de mii, zeci de mii, zeci de mii, unitati, sute
nustiu cum
sigur?
cum l-ai ales si pe celalalt care ti-a raspuns
mi a aparut ceva dar acuma nu mia apare
nu-i nimic
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T10:04:50+03:00
265 137- 5 ocupa locul unitatilor de mii
513 672 -locul sutelor de mii
657 213-locul zecilor de mii
752 361-locul zecilor de mii
361 725- locul unitatilor
136 527-locul sutelor 

cu placere :)


pai nu stiu , cred ca te duci pe intrebarea si ai acolo marcheaza ca raspuns de top, dar nu sunt sigur, imi mai trebuie 3 raspunsuri de top sa devin maestru si as vrea astazi :)
bine
gata
multu.mesc :)
cuplacere