Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T10:12:10+03:00
A+b+c=908
722+c=908
c=908-722
c=186

a+b+c=908
a+483=908
a= 908-483
a=425

a+b+c=908
425+b+186=908
425+b=908-186
425+b=722
b=722-425
b=297

PROBA: 186+425+297=611+297=908
cu placere alegi ca cel mai bun?
Exercitiul acesta mi-l trebuia pentru fratele meu
aa...
si nu ma alegi cel mai bun?
???
2014-04-26T11:15:37+03:00
A+b+c=908 a+b=722 b+c=483 Rezolvare: a+483=908 a=425 722+c=908 c=186 425+b+186=908 611+b=908 b=297 Răspuns: a=425 b=297 c=186 sper ca te am ajutat.