1. Un adverb precedat de prepozitie este :
a) aproape verzi
b) din pareri
c) intr-acolo


2. Adverbul de mod astfel este format prin :
a) derivare
b) compunere
c) conversiune

3. Adverbul de mod grozav din enuntul " Se incalzise grozav." este obtinut prin conversiunea :
a) unui subst
b) unui adj
c) unui verb la participiu

2

Răspunsuri

2014-04-26T09:40:41+03:00
1.  intr-acolo(c)
2.compunere(b)
3.unui adjectiv(b)
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T09:53:15+03:00