Intr-o urna sunt 11 bile albe,15 bile rosii si 17 galbene. Cate bile trebuie sa extragem,fara a ne uita in urna ,pt. A fi siguri ca: a)vom extrage o bila alba,b)vom extrage 2bile galbene,c) vom extrage bile de 2 culori.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T09:11:01+03:00
15+17+1=33bile pt a fi siguri ca extragem una alba  ,11+15+2=28 pentru bilele galbene  ,11+2=13 pt a extrage 2 bile de culori diferite
Multumesc
daca tea ajutat pune ca cel mai bun raspuns
te rog mult mult
2014-04-26T09:59:33+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Daca extragem ua alba va fi astfel 1. 15+17+1=33 b
iar bilele galbene vor fi: 2.11+15+2=28
iar daca vom lua bile de doua culori diferite va fi astfel
3. 11+2=13