Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T01:02:44+03:00
X-pretul initial
10% din x=  10/100 *x=  x/10-prima crestere
x+  x/10=  10x+x/10=  11x/10-noul pret
15%  din 11x/10=  15/100 *11x/10=  3/20 *11x/10=  33x/200- a doua crestere

33x/200= 2 277
x=200*2 277/33
x=200*69
x=13800lei
17 3 17
2014-04-26T09:04:18+03:00


10 pe 100+15pe 100= 25 pe 100

100 pe 100- 25 pe 100= 75 pe 100x

75 pe 100 x= 2277

x= 227700 pe 75

x=3036 pretul initial al obiectului

6 4 6