Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T23:21:31+03:00


copilarie

educatie

carti

calculatorul

muzica

muzee

natura

lectura

Romania

comunicare

profesori

actori

filme

limba romana

limbajul vulgar

ajutor

nedreptati

minciuna

pedepse

sport


3 5 3
2014-04-25T23:24:29+03:00
Ziua mea de nastere , natura , ce inseamna pentru noi pastele ,urasc scoala , vacanta, vedeta mea preferata ,cartile, petrecere de seara, prea multe teme , plimbare in parc , prietenii mei , parintii mei , sora /fratele meu, camera mea , la bunici ,joaca , respectul fata de adulti , telefoane,calculatoare ,tablete , jocurile mele preferate .