Răspunsuri

2014-04-25T22:39:20+03:00
Din cauza problemelor multe si grele.

a doua varianta
pai nu trebuie sa existe acordul intre substantiv si adjectiv?
Dsigur ca ar trebui ...insa ce fel de adjectiv este "multe" , propriu-zis, pronominal ? Daca e propriu-zis se acorda sigur ! Este ? Sa vedem : apa multa....ESTE ! Si atunci ? De aceea nu are ursul coada, vezi ? Aici sunt raspunsuri mura in gura , fara explicatii, deci nule ca intelegere ! (citesti , Alex?) "grele " la fel , deci ? 1) Enuntul este gresit, nu are predicat, nu e propozitie, clar ? Corect: Din cauza problemelor care sunt multe si grele, predicat subinteles ! Anul II, facultate, ok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T22:42:02+03:00
Evident ca a 2-a. "multor" e forma pt.genitiv si nu ai de ce sa o folosesti in propozitia asta.
1 5 1