Care este greseala in propozitia:My mother doesn't like at all chocolate.

2
@Miky93 asa e!!
Mai, frumosilor ! Cam asta vrea proful/proafa sau manualul, aveti dreptate, dar nu explicati si nu e bine....cu gradinita sau fara, da? Totul depinde de ce DORESC EU, ENUNTATOR, SA SCOT IN EVIDENTA : "ciocolata" sau "deloc" , negatia, comprende ? Asa cum e scris, scot in evidenta "DELOC", daca era : My mother doesn't like chocolate at all!...scoteam in evidenta CIOCOLATA, adica nu altceva nu ii place deloc....oare da bunul Dumnezeu sa si intelegeti ? Deci nu e gresita propozitia ! Depinde de...
My mother doesn't like chocolate at all .E gresita ordinea!
Care ordine?
A cuvintelor

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T22:17:43+03:00
Ar trebui articulat.
Adica My mother doesn't like at all the chocolate.

Asa cum e scris acolo ar insemna 
mamei nu ii place deloc coicolată.

Sau daca vrei
My mother doesn't like the chocolate.
Adica mamei nu ii place ciocolata.  - fara deloc. dar ii schimba sensul.
2014-04-25T22:18:00+03:00
My mother doesn't like chocolate at all
at all-se pune intotdeauna dupa substantiv
My mother doesn t like chocolate at all.
asa e!!!!