Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T22:21:33+03:00
Am citit un articol despre politica.
Liderii politici au facut campanie pt alergerile europarlamentare.
A avut o discutie evidenta.
Adrian a citit niste discursuri evidente.
La inceput,nu mi-a placut compunerea ei.
Lili e pregatita pentru noi inceputuri.
Matusa Cristianei a ajuns la batranete.
Cei doi au ramas prieteni pana la adanci batraneti.
2014-04-26T06:29:51+03:00
Politica este de bun augur atunci cand reprezinta interesele cetatenilor.
Politicile acestei companii de telefonie mobila sunt depasite .
Nu intotdeauna evidenta este un criteriu .
Caracteristicile acestei boli sunt evidente .
Un inceput e simplu, continuarea e grea.
Inceputurile civilizatiei umane sunt impresionanate.
Batranete haine grele...spune un cantec vechi.
Pe fata lui se vad batraneti.