Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T21:38:01+03:00
Lamele plate par mai potrivite. Pentru taierea corecta este neaparat necesara placa suport (o placa din lemn - fereste-te de cele din plastic - cu o taietura in vorma de V la capatul dinspre tine) pe care o prinzi de mearginea mesei cu un mecanism cu surub, cam ca masina de tocat carne sau de macinat nuca. Pe placa suport pui placajul, il tii bine cu mana libera si tai cu rama de traforaj, tinand pe cat posibil lama in interiorul gaurii de la capatul crestaturii in V de pe placa suport. Nu uita, la taiere efortul merge la trasul de rama, nu de la impinsul lamei in lemn - mai bine apesi lejer decat sa apesi prea mult, asa doar pierzi directia si rupi lame, ceea ce e o sperietura serioasa la primele 10 cazuri. Pe cat posibil tii rama in aceeasi pozitie in mana cu care lucrezi si deplasezi placajul pe care il tai, folosind mana libera. Te poti opri oricand ca sa te odihnesti. Din cand in cand sufli rumegusul adunat pe placaj care acopera modelul.
Pentru a decupa contururi interioare faci o gaura in conturul interior cat mai aproape de margine, desfaci lama de rama la unul din capete, introduci lama prin gaura (corect, incat modelul sa fie in sus) si faci putina gimnastica tensionand rama si strangand surubul in acelasi timp.
2 5 2