Răspunsuri

2014-04-25T20:58:23+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
E grea pretentia fara exemple bune, 
Sa fie cineva desavârsit în lume.
 
23 3 23
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T21:00:10+03:00
Morala dupa parerea mea este aceea ca mereu in viata sa urmezi exemplele bune...
45 4 45
Multumesc , dar atunci care ar fi o trasatura al tatalui raci si al fiului rac ?
Tatal se credea mare filosof cand el nu era mai bun ca fiul sau,pe scurt dupa mine era necioplit.
aha multumesc mult :D
Fiul sau ii era imposibil sa indeplineasca dorintele sale ,deoarece nu avea un exemplu bun ,insa tot el spune ca : ,,E grea pretentia fara exemple bune,
Sa fie cineva desavârsit în lume."Deci mi se pare mai intelept ca tatal.
cu placere!