Daca vreau sa raspund la o intrebare de ce nu ma lasa si imi spune ca la acea intrebare a raspuns numarul maxim de persoane cand n-a raspuns decat o persoana?

2
si mie mi s-a intamplat la fel ......iti arata asa deoarece sunt prea multe persoane care au dat raspunsul adica este maximul de persoane care au comentat la acea intrebare............sper sa-ti fi fost de ajutor.......

Răspunsuri

2014-04-25T20:39:22+03:00
Pentru ca deja este un raspuns corect  sau se uita prea multe persoane! cred!!!
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T20:41:52+03:00
Nu te lasa pentru ca s-a raspuns la intrebare, ori e 1 raspuns si mai e unul care scrie(sunt 2 in total) ori sunt 2 care au raspuns.
Sper ca te-am ajutat. Succes !
pai la unele intrebari sunt mai multe raspunsuri decat 2
Nu are cum, sunt doar 2 raspunsuri, si alte persoane nu poate sa mai raspunda, decat sa comenteze la acele raspunsuri.
ssmecheru33 nu este asa eu nu am putut sa comentez la o intrebare si erau 4 sau 5 persoane care au raspuns