Buna am 3 probleme de matematica:

1. Diferenta a 2 numere este 150.Aflati numerele stiind ca unul este de 3 ori mai mare decat celalalt.


2.Suma a 2 numere este 95.Aflati numerele stiind ca unul este cu 5 mai mic decat triplul celuilalt.


3.Suma a 2 numere naturale este 3564.Daca impartim primul numar la celalalt se obtine catul 208 si restul 11.Sa se afle numerele.


2

Răspunsuri

2014-04-25T20:31:15+03:00
Notam numerele cu a si b
a-b=150
a=3b
Acuma inlocuim:
3b-b=150
2b=150
b=75
a=3*75= 225
nu inteleg............de ce ai inlocuit 3b-b cu 2b?????????????????????????
Pai este o scadere. De exemplu cum ai avea 3 pere minus o para si ne da 2 pere
bn ms
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T20:43:04+03:00
1. a-b= 150
a=b·3=3b
3b-b=150
2b=150
b=75
a=3b=3·75=225

2.a+b=95
a=3b-5
3b-5+b=95
4b=100
b=100:4
b=25
a=95-25=70

3. a+b=3564
a÷b=208 rest 11 ⇒ a=208·b+11
208b+11+b=3564
209b=3553
b=3553:209=17
a=3564-17=3547

e 3b+b=4b si 95+5=100??
da..... vezi ca stii.....
Comentariul a fost şters
scuze ca te-am deranjat atat
n-ai pentru ce !!!!