Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T20:20:52+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Increngatura a regnului vegetal care cuprinde plante inferioare cu corpul vegetativ format dintr-un tal si care se inmultesc prin spori , prin diviziune  , prin 
2014-04-25T20:24:15+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Increngatura a regnului vegetal.Cuprinde plante inferioare cu corpul vegetativ , format dintr-un tal,care se inmultesc prin spori,prin diviziune sau prin gameti.
Ms mult
Încrengătură a regnului vegetal care cuprinde plante inferioare cu corpul vegetativ format dintr-un tal și care se înmulțesc prin spori, prin diviziune sau prin gameți