Scrieti sinonime pentru urmatoarele expresii sau cuvinte:
a se ridica de doua sulite(soarele)
a priveghea
a da in copt
m-a tinut atata suma de bani
a (ma) indupleca

2
a rasari-a se ridica de doua sulite/ a priveghea-a pazi/ a da in copt-a se rumeni/m-a tinut atata suma de bani-mi-a ajuns,au fost suficienti/a(ma) indupleca- a (ma) convinge
mersi

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T20:29:37+03:00
1.a rasari
2. a veghea,a pazi,a ocroti
3. a incepe sa se coaca
4.atat m-a costat
5. a ma lamuri.a ma convinge
11 4 11
2014-04-25T20:43:05+03:00
1 soarele abia rasare
2 a supravegea sau a pazi
3 a se coace a se pregati a se rumeni
4 miau fost de ajuns atittia bani
5 a minca sau a convinge sa faca un lucru
3 5 3