Doi pescari au pescuit 649 kg de peste. Dupa ce primul pescar a vandut 135 kg de peste si al doilea 190 kg, primul a rams cu o cantitate de 5 ori mai mare decat al doilea. Cate kg de peste a prins primul pescar?
Metoda figurativa.
Multumesc/

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T19:50:59+03:00
649-135-190=324
324:6=54
primul are 5*54=270 kg deci a prins 270+135=405 kg

2014-04-25T19:54:20+03:00
____/____/____/____/_____/.......135
____/......190
649-(135+190)=649-325=324
324:6=54
54+190=244kg al doilea
54x5=270+135=405kg primul
Verificare: 244kg+405kg=649kg
11 4 11
Multumesc mult. Acum am inteles. Sa ai o seara linistita.
649-(135+190)=649-325=324