30 muncitori efectueaza jumatate dintr-o lucrare in 40 zile, iar dupa aceea 5 dintre ei au plecat in concediu.

In cate zile muncitorii ramasi termina lucrarea?

2
Am nevoie cu plan, adica cu intrebari pentru clasa a 3-a.

Răspunsuri

2014-04-25T19:32:12+03:00
Aproximativ 25 de muncitori in 71 de zile
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T19:58:28+03:00
In cate zile ar fi facut jumatate din lucrare  5 muncitori ? 30:5=6 de sase ori mai multe zile adica 40*6=240 zile
In cate zile vor face 25 muncitori jumatate de lucrare (de cinci ori mai repede decat 5 muncitori) 240:5=48 zile
4 3 4