Răspunsuri

2014-04-25T19:21:53+03:00
Da este rezolvata corecta!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T20:29:27+03:00
Este corect, cu observatia ca pe ultimul rand, cred ca din graba, ai gresit semnul la numarator, dar rezultatul este intr-adevar =1.
Si puteai simplifica mai devreme, se scurta rezolvarea.
dar la examen ma va depuncta?
Pentru faptul ca nu ai simplificat mai devreme, nu. Pentru acel semn, s-ar putea sa pierzi un punct sau doua. (sau niciunul, mai depinde si de corector)
Ca un exemplu ca sa pot intelege mai bine:(x-2)(x+2) supra (x+2). Trebuie sa simplific paranteza cu acelasi semn sau cu semn diferit? Ca acest lucru nu prea am inteles
Se simplifica expresiile identice.(deci cu acel semn)
Multumesc ! Vine inca o problema imediat . Poate vrei sa imi zici si acolo.:)