Răspunsuri

2014-04-25T19:42:38+03:00
                                 Primavara                                                                                                                                                                                                               In sfarsit a venit primavara ! au rasarit ghioceii  iar pasarile calatoare vin din tarile calde.Razele calde soarelui inprastie caldura pe pamantul rece ca gheata,pe plapuma verde a padurii se gasesc flori delicate si colorate ca niste rubine.Fluturasii si albinutele zbor din floare-n floare,toata natura s-a trezit la viata dupa o lunga iarna friguroasa,vantul bate lin printre crengile copacilor.Pamantul umed nu mai este acoperit cu stelute de gheata,in vazduh se plimba mireasma minunata a florilor,Ador primavara pentru ca aceasta creeaza o lume de basm.        Adjectivele invariabile sunt:calde ; rece ; verde ; umed ; daca poti mai pune tu cateva adjective invariabile , sper ca te-am ajutat si ca iti place compunerea , P.S.: nu am luat compunerea de pe internet. te pwp pa , <3 *; :)

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T19:47:30+03:00
adj.invariabile=maro,roz,bleo,bleomaren,turcoaz,feroce,perspicace
adj.variabile=rosu,albastru,galben,cuminte,vesel,talentat,gras,mic.
ideie de compunere:poti sa faci compunerea cu hainele tale din garderoba sau cu un desen si sa descrii culorile din el.
sper ca te-am ajutat!
2 3 2