nu
noi suntem inca in vacanta
Bunicul meu sta pe o banca care este vopsita acum cateva minute.
Sau Colegii mei sta de vorba fara mine
afara sta sa ploua

Răspunsuri

2014-04-25T18:45:31+03:00
Iti vine greu a sta locului ?
nu cu cuvant actiune!
dar iti multumesc ca ai vrut sa ma ajuti
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T18:50:00+03:00
Dacă este ,,sta" atunci:
A sta mult timp în picioare poate provoca febra musculară.
Iar dacă este ,stă":
El stă în fosta mea bancă.
Sper că te-am ajutat! :)

Cu sensul de "a sta" = Copilul sta in ultima banca
:)