Răspunsuri

2014-04-25T18:39:17+03:00
Daca desenezi frumos e o idee excelenta....
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T18:43:07+03:00
Da,este o idee buna.
Sper ca ai talent la desen. :)
De asemenea poti face o banda desenata despre regulile clasei.. :)

si ce intamplare as putea sa prezint?
Atunci cand ati vorbit cu doamna invatatoare despre regulile clasei/In clasa,cand un elev a aruncat in timpul orei o hartie pe jos iar cineva i-a atras atentie si de acolo intervine profesoare etc..
Sau o intamplare a scolii, mai importanta, de exemplu dace ati avut excursii, sau de exemplu spectacole, evenimente :) Sau o zi mai fericita.
sunt in clasa a 7-a