Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T17:26:54+03:00
Nr termenilor:( 2001-1):2+1=2000:2+1=1001
S=(2001+1)*1001:2=2002*1001:2=1001*1001=1001²=1002001
Ai calvulat nr de termeni????Sper ca nu iai numarat de obicei se facea nr+(nr+1)÷2
Calculat pardon
ai rationamentul de calcul pt nr de termeni mai sus
Ms
cu placere
2014-04-25T17:27:43+03:00
1+3+5+....+2001=
1+3+5+...+2n-1=n*n
2001=2n-1
2n-1=2001
2n=2002
n=2002:2
 n=1001

S=1001*1001

nu, mi-a dat corect, am trecut cu semn gresit peste egal
E sau nu corect(la tine)
este acum
:) se pare ca tu gresisei initial :)
nu-i nimic, bine ca ai gasit greseala