Am nevoie de 3 argumente in care sa scriu de ce imi place la oras si inca 3 argumente in care sa scriu de ce imi place viata la tara?Pareri???

2
Pai la prima ar fii ca cunosti mai multa lume...au loc mai multe evenimente si sunt mai multe magazine...
Ms mult!!!
Cu placere
poti sa spui ca la tara iti place aerul curat... ca este viata mai linistita... iar pt oras ai accesibilitatea mai mare la tehnologie
Multumesc!!!!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T17:19:09+03:00
Pai la prima ar fii ca cunosti mai multa lume...au loc mai multe evenimente si sunt mai multe magazine... La a tara ar fi pentru ca e mai liniste...poti avea animale de casa mai multe si ca o sa cunosti mai multe persoane
4 4 4
2014-04-25T17:23:11+03:00
1.Imi place viata la tara deoarece acolo oamenii nu sunt asa de intrecosi.Oamenii de la tara sunt cei mai simpli si mai respectuosi.
2.Este o atmosfera foarte linistita.
3. Oamenii de la tara sunt simpli,respectuosi.

1.Imi place viata la oras,deoarece sunt aproape de mall (...) - (scrie ce magazine ai tu).
2.Conditiile de trai sunt mai bune.
3.Chiar nu mai am idei. :))