Răspunsuri

2014-04-25T16:52:38+03:00
Daca a sapat cinci zile cu 2 metri mai mult deci in total a compensta 10 metri acele doua ultimele zile deci 5 metri pe zi totate cele 7 zile si ese 35 metri dace imultim 5 zile la 7 metri plus cele doua la fel va iesi 35 metri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T16:58:44+03:00
2x5=10m    7-5=2 daca ar sapa cu 2m mai mult in 5 zile  ar sapa cu10m mai mult,deci el sapa 10m in 2 zile
10:2=5 pe zi  5x7=35m     iar daca sapa cu 2m mai mult   5+2=7m pe zi deci  7x5=35
4 4 4