Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T16:22:09+03:00
Notam unghiul n masura primului unghi

n+(n+2)+(n+4)=180
3n+ 6= 180| -6
3n=174|:3
n= 58
asa ca primul unghi este egal cu 58 de grade...
al doilea cu 58+2 asa ca este egal cu 60
iar al treilea cu 58+4 asa ca cu 62 
2014-04-25T16:45:08+03:00
A
a+2
a+4

a+a+2+a+4=180
3a+6=180
3a=180-6
3a=174
a=58

Deci, unghiurile vor fi:
58
58+2=60
58+4=62

1 5 1