Cum se traduc in engleza propozitiile:
1. Orasul e din ce in ce mai aglomerat.
2. Oamenii nu par sa auda zgomotele noaptea.
3. Ea pare sa fie foarte fericita acum ca locuieste cu bunicii.
Si cum se zice la ,,din ce in ce mai" si ,,ea pare"

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T16:22:24+03:00
1.Orasul este din ce in ce mai aglomerat.
The city is becoming more crowded. (becoming-din ce in ce-)
2.Oamenii nu par sa aude zgomote noaptea.
People do not seem to hear noises at night.
3.Ea pare sa fie foarte fericita acum ca locuieste la bunici.
She seems to be very happy now he lives whit is grandparents. ( She seems-Ea pare).
                                            



o intrebare, le-ai facut pe google translate?
Nu,fratele meu a avut tot tema asta si m-am uitat in caiet la el. ;)
cum il cheama pe fratele tau?
1.The city is crowded and crowded. 2.The people do not seem to hear noises during the night. 3. Now she looks to be very happy because she is living at her grandparents.
din ce in ce mai = more and more, dar din ce in ce mai frig = colder and colder, din ce in ce mai cald = warmer and warmer. ea pare = she looks, ea pare, ea arata ca .. = she looks like...
2014-04-25T19:14:25+03:00
  1 The city is becoming more crawed .  2 . The people do not seem to hear noises at night . 3 .SHE SEEMS  TO BE VERY  HAPPY  , NOW THE LIVES WITH   HIS  GRANDPARENTS.