Răspunsuri

2014-04-25T16:31:19+03:00
At=a²√3=18²√3=324√3 cm²
unde a este latura deoarece tetraedru regulat este figura cu toate laturile congruente
Al=3a²√3/4     Al=a²√3/4 V=a²√2/12
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T16:34:12+03:00
Aria totala a unui tetraedru regulat = l²√3=324√3
Aria totala a unei prisme triunghiulare regulata=2x Aria bazei+Aria laterala= 2× \frac{l ^{2 \sqrt{3} } }{4} +3lh=81√3 +104 
1 5 1