Răspunsuri

2014-04-25T15:53:59+03:00
In curind vor incepe sa se faca araturile de toamna si se va porni semanatul cu naiul urias al Reginei Toamna recolta pentru anul care va urma sa vina.

Totul in jur e colorat si mi-as dori ca toamna sa nu mai plece de la noi, dar totusi de azi pe miine va veni iarna si Regina Toamna va fi nevoita sa plece pe o durata de un an lasind locul sau IERNII.Eu voi astepta cu nerabdare pina cind toamna va veni in anul urmator caci o ador foarte mult.
...Intr-un an se succeda patru anotimpuri.Iarna alba, primavara parfumata, vara calduroasa si in sfirsit toamna multicolora care este una dintre preferatele mele anotimpuri.Dupa ce se termina secerisul Regina Toamna calatorind prin toata tara soseste si in satul nostru din munti intr-o careta fermecata.

Copiii pleaca la scoala cu ghioydanele grele in spinare.La scoala ei vor discuia usile cu cheita fermecata pentru a descoperi noi taine nedescoperite si necunoscute de ei pina atunci.

Peste cer se asterne un sal mare de nori cenusii care plutesc deasupra caselor, iar din ei cad suvoaie de ploaie ciobaneasca ce ne creeaya o stare de melancolie.

Toamna este fermecatoare prin ninsoarea de frunye galbene-ruginii, verzi-aurii si rosietice care se astern pe pamintul reavan la fel unui covor colorat.Vintul tomnatic si racoros indeamna frunzele la dans, la care ele nu se gindesc mult si indata incep sa danseze.

Pe dealuri, pe cimpii, in padure si in livezi totul capata o nuanta ruginie.In padure nu se mai aud trilurile fermecatoare ale pasarilor, deoarece ele au plecat deja si de rind cu ele au luat si cintecele lor nemaipomenite.Dar totusi padurile nu au ramas pustii fiindca copacii sunt inconjurati de o multime de frunze multicolore.Pe linga toate acestea se mai aude si murmurul izvorului din mijlocul padurii.

11 3 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T16:48:06+03:00
Toamna

Razele soarelui sunt din ce in ce mai palide.Marea de verdeata se ingalbeneste.Florile se apleaca sarutand pamantul.Frunze multicolore se leagana in vant ca niste barcute pe apa.Padurea pare poleita cu aur.Peste coroanele de flacari ale copacilor,pasarile calatoare plutesc spre apa albastra a cerului.Se apleaca spre arbori cu falfairi de aripi ca un rmas bun,apoi se sterg in departare,ducand pe aripile lor cantecul anotimpurilor.Pe ogoare,in livezi,in gradinile e zarzavat,munca e in toi.Oamenii strang recoltele.Iubesc toamna!
10 4 10