Importanta educatiei primita in familie.Trebuie sa fac un text argumentativ si am nevoie de 2 idei.

2
Viata este o calatorie...... pentru care iti faci bagajele..... in cei 7 ani de acasa! Poti pleca de la aceasta idee.
5 stele si cel mai bun raspns ?te rog? :)
Cata modestie pe tine.
Multumesc mult silviutza .Imi place cum te-ai exprimat!

Răspunsuri

2014-04-25T15:52:20+03:00
Poti descrie ce poti face cu educatia in viitor si ce nu poti face.eu am luat 10 pe asta :)

Ne invata respectul fata de ceilalti
Ne dezvolta o atitudine pozitiva fata de viata
Care e faza cu confuziile?Poti sa-mi dai un exemplu concret?
Asta am gasit-o pe google.
multumesc si eu,succes!
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-25T18:30:48+03:00
1.familia reprezinta radacina educatiei
2.familia ii da copilului primele informatii despre lumea inconjuratoare,mediul propice necesar satisfacerii trebuintelor si dorintelor sale
3..Este cadrul de dezvoltare a individualităţii.