(adevarat sau fals)

1.Pe ambalaj se trece modul de obtinere a produsului alimentar.

2Termenul de valabilitate este stabilit de producator.

3.Vitamina A este importanta pentru osificare.

P.S. Stiu ca unele par usoare dar chiar nu le gasesc raspuns...Ms mult!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T15:45:01+03:00
1. Fals, se trec doar ingredientele
2. Adevarat
3. Fals cred eu. Osificare:  procesul biologic prin care organismul construieste tesutul osos.
2 5 2
2014-04-25T15:48:26+03:00