Imi puteti da 3 exemple de substantive care sa se potriveasca adjectivelor :gol\plin\lin .
??

2
lumina lina-poezie de Arghezi
este la sensul figurat! la sensul propriu nu se potriveste!
a spus substantiv, la sens propriu este oximoron!
Va multumesk<3
lumina nu poate fi lina,daca foloesti lin in sensul propriu al cuvantului ! LIN adj. v. blajin, blând, bun, domol, neted, pașnic, plat.

Răspunsuri

2014-01-19T18:03:32+02:00
Suflet gol, rau lin, pahar plin
pahar gol,vas plin,mers lin
pahar gol, suflet plin, rau lin
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T18:03:38+02:00