Răspunsuri

2014-04-25T15:40:45+03:00
Eu ma trezesc la ora 7 dimineața. Mănânc, ma îmbracă si ma pieptan. La ora 8 ajung la școala, la care stau pana la ora 12. Ajung acasă când termina mama serviciul, adică la 2. Îmi termin temele in 2 ore dupa care merg in parc cu prietenii mei. Seara, pe la 8, ma uit la televizor. Ma culc pe la ora 10. 
7 2 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T15:46:36+03:00
Programul meu zilnic nu este prea complicat.Dimineata la ora 7 ma trezesc,imi fac siesta(sau toaleta)  ma imbrac  si ma pornesc spre scoala.La ora 12 ies de la scoala si plec acasa unde imi pun singur sa mananc deoarece mama este la servici si am mancarea gara pregatita.Pe la ora 13 imi rezolv toate temele dupa care ma joc la calculator.Fiind plictisit de calculator,ies afara cu amicul meu Dan si ne jucam fotbal prin curte.Dupa joaca,la ora 17,ma duc in casa si mananc cina apoi invat putin la ce mai am de invatat iar apoi la ora 21 ma pun sa ma culc. :)
9 3 9