Răspunsuri

2014-04-25T16:51:11+03:00
                                             Distractia
Odata am cazut cu o prietena de-a
 mea(prieten daca esti baiat) si toata lumea a ras.Nu m-a durut Si noi am ras si ne-a placut distractia.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T23:23:59+03:00
Odata,cand ma plimbam pe strada cu niste colegi s-a intamplat un accident.Eu,vorbind,nu ma uitam la drum,asa ca am alunecat pe jos si am cazut.Toti colegii mei au izbucnit in ras,iar eu le-an urmat exemplul.Am facut mici glumite tot drumul despre asta,la fel si urmatoarele trei saptamani.
2 5 2