Răspunsuri

2014-04-25T15:10:05+03:00
Se analizeaza felul lui ( personal / posesiv / demonstrativ/relativ/interogativ/nehotarat/negativ/de intarire ) , apoi numarul , gen ( doar la persoana a3a ) , caz si functie sintactica .Este de ajuns pentru nota 10
la ambele
Acorzi punctele??
nush cum
Lângă răspunsuri scrie acorda punctajul
la subtantivvv
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T15:11:07+03:00
EU= RPONUME PERSONAL, PERS.I , NR. SINGULAR, CAZ, FORMA ACCENTUATA,  FUNCTIE SINTACTICA
Fară gust,nesărat.
Acru..
ma ajuti la o compunere m am plictisit sa o fac singura
Cu ce titlu
in lumea povestilor