Răspunsuri

2014-04-25T15:02:44+03:00


Luni pana Vineri in zilele de primavara-vara-toamna :
- trezirea la 05:00-05:30 (dupa 3 sau 4 ore de somn)
- inviorare, nevoi fiziologice, dus, barbierit(daca este nevoie), spalat dinti (ultimele 4 nu neaparat in aceea ordine :D)
- mic dejun rapid
- 2 ore ture prin parc pe la Tineretului, urmate de 1 ora de ping pong in parc la Obezul de Cristian Popescu
- program facultate si/sau master in functie de zi pana in jur de ora 16:00 (orele libere intre cursuri le petrec de obicei la biblioteca facultatii sau prin vre-o terasa daca chiar n-am chef de invatat)
- a doua iesire prin parc (cu rolele de data aceasta) pana la 22:00 cel tarziu
-  dus/baie
- more studying cu scurte pauze pentru surfing pe diferite site-uri pana in jur de 01:00 sau 02:00 apoi somn

Sambata/ Duminica 
- repet ce n-am retinut deplin pe parcursul saptamanii (vorbesc de cursuri), ies prin parc cu bicla/rolele si/sau la basket/ping pong/tenis de picior ; ocazional 1 data la 2-3 saptamani poate ies cu prietenii la un gratar/biliard (Texas sau IDM) sau la vre-un film daca ruleaza ceva interesant

1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-25T15:03:22+03:00
Prezentarea unui posibil program zilnic al elevului este necesară mai ales în şcolile din mediul rural pentru educarea ,,mentalităţii” părinţilor.Deşteptarea la ora 7.00;Înviorarea, igiena corporală;Îmbrăcatul şi revizuirea ghiozdanului;Servirea micului dejun;Traseul către şcoală;Programul şcolar: 4-5 ore de cursuri;Traseul către casă;Spălatul pe mâini, schimbarea vestimentaţiei, servirea mesei de prânz;Program de odihnă – 2 ore;Pregătirea lecţiilor – până la ora 17.00;Activităţi la alegere (lectură, vizionare de programe TV, joc în aer liber);Servirea cinei – ora 19.00;Pregătirea ghiozdanului;Igiena corporală de seară;Lectura – cel puţin un sfert de oră;Odihna de noapte, începând cu ora 21.00.Poti aseza asta intr-o cumpunere 
2 5 2