Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T14:55:24+03:00
2.04%+32.65%=34.69%-> exista si O in formula acidului
100%-34.69%=65.31% oxigen
Daca avem si O in formula,inseamna ca acidul nu poate fi H2S
Verficam acum pentru care din Cei 2 compusi avem procentele date.
-H2SO3
M=2*1+32+16*3=82
82 g H2SO3....2g H...32g S...48 g O
100...................x........y...........z
x=2.43%H
y=39.02%S
z=58.53%O
Procentele nu sunt bune,deci incercam si pentru :
H2SO4
M=2*1+32+16*4=98
98 g H2SO4.....2 gH......32 gS....64 g O
100...................x...........y.............z
x=2.04%H
y=32.65%S
z=65.31%O
 
Compusul este :H2SO4

3 5 3
2014-04-25T15:17:35+03:00
100-2,04-32,65=65,31% O
Imparti fiecare procent de element cu masa lui atomica
2,04/1=2,04
32,65/32=1,02
65,31/16=4,08
Imparti fiecare nr obtinut la cel mai mic (1,02) pt a obtine nr de atomi din fiecare element
=>2 at H,1 at S,4 at O => H2SO4 - acidul sulfuric