La ce intrebari raspunde complementul indirect si la ce intrebari raspunde complementul indirect?

2
complementul direct raspunde la :pe cine? ce?
aha..deci celelalte : pentru cine,pt ce,de la cine,de la ce,etc sunt pt cel indirect..Merci!
Raspunde la intrebarile:cu cine? cu ce? despre cine? despre ce? pentru cine? pentru ce?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-25T13:38:07+03:00
Răspunde la întrebările: cui?, cu cine?, cu ce?, de cine?, de ce?, pentru cine?, pentru ce?, despre cine?, despre ce?

1 5 1
2014-04-25T13:38:23+03:00
Complementul direct:Ce?
Complementul indirect:Cu cine? Cu ce?
Cel direct raspunde si la "Pe cine?" dar probabil nu a scris din neatentie!
:) Merci!
Cp????!!!!!
Probabil.Cu placinte dar nu pot sa ti le dau prin PC!
:)))