Răspunsuri

2014-04-25T13:07:40+03:00
A+b+c=1000
a+b=591
b+c=611
591+c=1000/-591
c=409
b=611-409
b=202
a=591-202
a=389
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T13:11:02+03:00
A+b+c=1000
a+b  *=591
*   b+c=611
_____________________
a=? b=? c=?

Cat este c ?
     c= 1000-591
     c=409
Cat este a ?
     a= 1000-611
     a= 389
Cat este b ?           
     b=591-389                   sau    b= 611-409
     b=202                                   b= 202