Răspunsuri

2014-04-25T12:38:28+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Acidul sulfuric este un acid tare care disociaza complet deci trebuie mai intai sa calculaăm conc molară in ioni hidroniu care va fi 10(-4)moli/Ldeci prin logaritmare pH-ul solutiei vafi 4
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T12:43:30+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
CM=nr moli/volum
10 ml = 10/1000 litri = 0,01 litri=10⁻² litri
cM=10⁻⁶/10⁻²=>cM=10⁻⁴ moli/litru
pH=-lg[H₃O⁺]=-lg10⁻⁴=>pH=4

1 5 1