Corectati enunturile urmatoare:Canta cu vioara.Magaziunul este Corectati enunturile urmatoare:
Canta cu vioara.
Magaziunul este deschis de la 8-20.
Pleaca in Bucuresti.
Masina are 100 de km la ora.
Insista pe aspectele critice.
(PREPOZITIA)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T10:10:50+03:00
Canta la vioara
magazinul este deschis intre 8-20
pleaca la Bucuresti
Masina are 100 de km pe ora
insista la aspectele critice.
prietena ta
daca ma ajuti si la celelalte esti super
vedem
intra pe faceb
ma ajuta si pe mn cineva?
2014-04-25T10:21:38+03:00
Canta la vioara.
Magazinul este deschis intre orele 8 si 20.
Pleaca la Bucuresti.
Masina merge cu 100 km pe ora.
Insista asupra aspectelor critice.
1 5 1