Răspunsuri

2014-04-25T10:01:13+03:00
Canta la vioara
Magazinul este deschis in intervalul 8-20
Pleaca la Bucuresti
Masina atinge/ merge cu 100 km/ora
insista asupra/ la  aspectelor/ aspectele critice
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T10:16:21+03:00
Canta la vioara.
Magazinul este deschis intre orele 8 si 20.
Pleaca la Bucuresti.
Masina merge cu 100 km pe ora.
Insista asupra aspectelor critice.
1 5 1