Stabiliti coeficientii urmatoarelor ecuatii :
HCL + Mg = MgCl₂ + H₂
Al + O₂ = Al₂O₃
CaCO₃ = CaO + CO₂
NaNO₃=NaNO₂+O₂

2
o intrebare ca am uitat ceva: daca ai CO3 se ia ca si compus sau separat? C si O?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-25T10:29:30+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 2HCL + Mg = MgCl₂ + H₂
4 Al + 3O₂ = 2Al₂O₃
CaCO₃ = CaO + CO₂ - o lasam asa, e deja egala
4NaNO₃=4NaNO₂+2O₂
1 5 1
2014-04-25T12:28:21+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2 HCl + Mg = MgCl2 + H2
4 Al + 3 O2 = 2 Al2O3
4NaNO₃=4NaNO₂+2O₂