Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T22:40:47+03:00
Salut! Când ai mers la teatru? 
Salut! Ieri. Cat poți sta maine la mine?
oricat. Daca nu vrei sa mergem la mine, putem merge oriunde.
nu, e bine la tine. Sa aduc cartea legată de univers?
da! Cred ca e interesantă. Deci, ne vedem maine! Pa! 
Pa! 
7 4 7
2014-04-24T22:42:02+03:00
-Cine este acel baiat?
-Cineva.
-Cand a venit in zona?
-Candva.
3 3 3