Răspunsuri

2014-04-24T22:03:01+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Arie=l*L
l*L=24
l=1 L=24
l=2 L=12
l=3 L=8
l=4 L=6

Si merge si viceversa, adica l=24, L=1...
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T22:06:06+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Aria dreptunghi=L.×l=24cm
L,l∈N
Rezulta ca L=24cm si l=1cm
                 L=12 cmsi l=2cm
                 L=8cm si l=3cm
                 L=6cm si l= 4cm
                
              
7 4 7