Răspunsuri

2014-04-24T22:04:00+03:00
AB =ac=ad => abcd romb => aob=aod \\ abcd romb => bo=od ( diagonalele perpendiculare ) //abcd romb => BC= cd => is =>cbo=cdo
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T22:04:20+03:00
Compar ΔBAO
            ΔDAO     AB≡AD
                           AO-lat comuna
                           <BAO≡<DAO          ⇒din toate rezulta conf LUL ca ΔBAO≡  ΔDAO⇒<AOD≡<AOB⇒BO≡OD
Comparam ΔBOC cu ΔDOC, avem OC-lat comuna
                                                   <BOC≡<DOC ( din prima dem)
                                                    BO≡OD( din ip)                              din toate trei⇒conf LUL  ΔBOC ≡ ΔDOC⇒<OBC≡<ODC
2 5 2