Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-24T21:56:14+03:00
Alegere , optiune , predilectie 
__________________________
1 5 1
2014-04-24T21:57:35+03:00
Preferinta - alegerea unui obiect din mai multe , moft
moft ? :))
Da :)) Atunci cand ai o preferinta in materie de mancaruri sa zicem si iti alegi acel preparat spui gen " Mi-am facut un moft" Sau mi-am ales preparatul preferat/favorit :))